Жашківська спеціалізована школа №1
з поглибленим вивченням окремих предметів
  

Ви увійшли якГістьГрупа "Гости"Вітаю Вас, Гість
Неділя, 23.09.2018, 01:31


Меню сайту

Форма входу

Пошук

Друзі сайту























Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Статистика

 Батькам 

Форма для подачі  електронних  

заяв до 1 класу

(загальноосвітній клас та "Інтелект України")


Зразок паперової заяви в загальноосвітній клас

Зразок паперової заяви в клас "Інтелект України"


Інформація для батьків

Програма курсу «Розвиток мовлення, пізнавальних процесів дошкільнят з елементами навчання грамоти та використанням математичного матеріалу» за проектом «Інтелект України»

Даний курс є інтегрованим і включає в себе три взаємопов’язані блоки:

  • розвиток мовлення та навчання грамоти;
  • підготовка руки до письма;
  • розвиток пізнавальних процесів і формування початкових математичних знань.

ЗМІСТ КУРСУ

  1. Розвиток мовлення та навчання грамоти

Уточнювати та активізувати словник дітей, збагачувати його новими словами відповідно до теми заняття. Розширювати словник приказками, прислів’ями. Учити дітей розрізняти звуки мовні і немовні. Учити правильно інтонувати та позначати умовними фішками голосні та приголосні звуки. Ознайомити з поняттям «склад». Визначити  одно-, дво-, трискладові слова. Ознайомити з наголосом.

Вдосконалювати граматичну правильність мови.

Учити дітей логічно і послідовно будувати розповідь, без повторів і довгих пауз, додержуватись структури залежно від типу монологічного висловлювання. Удосконалювати вміння дітей складати розповіді за однією картиною та серіями картин, за набором іграшок (ігровою ситуацією), за аналогією до змісту літературного твору чи сюжетної картини.

Ознайомити дітей із буквами українського алфавіту. Формувати первинні навички читання.

       

  1. Підготовка руки до письма

Розвивати дрібні м’язи пальців та зап’ястя руки, окомір (визначити центр, середину аркуша паперу), просторові уявлення (ліворуч, праворуч, унизу, вгорі). Вправляти дітей у різних видах штрихування готових контурів похилими лініями.

  1. Розвиток пізнавальних процесів і формування початкових математичних знань

Навчити дітей  лічити в межах першого десятка, розрізняти кількісну і порядкову лічбу; усвідомлювати, що число не залежить від величини предметів, відстані між ними, просторового розміщення і напряму лічби (зліва- направо або справа – наліво); позначати кількість відповідною цифрою.

Порівнювати числа, встановлювати рівність з нерівності; формувати поняття про пару.

Ділити предмети, геометричні фігури на 2, 4 рівні частини, порівнювати ціле і частини, знаходити частину від цілого. Групувати та класифікувати предмети за масою.

Визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури як еталона (м’яч, кавун – схожі на кулю, косинка- на трикутник).

Орієнтуватися в просторі відносно себе та інших об’єктів; визначати словом розміщення предметів відносно себе та положення предметів відносно одного, напрям за допомогою плану-схеми.

 

На кінець вивчення курсу діти мають уміти:

  • Правильно вимовляти всі звуки рідної мови;
  • Складати речення, виділяти послідовність слів у речення, складів та звуків у словах, визначати голосні, м’які та тверді приголосні звуки; визначати наголос;
  • Самостійно складати розповіді (10 – 15 речень) з опорою на наочність та по пам’яті;
  • Переказувати казки;
  • Читати зі швидкістю 5-10 слів за хвилину;
  • Вміти штрихувати похилими лініями, визначати робочий рядок, середину, нижню та верхню третину робочого рядка;
  • Лічити предмети в межах десяти;
  • Визначати величину та форму предмета в  цілому і  його частин, називати плоскі геометричні фігури.
  •  Класифікувати та групувати предмети за видовими та родовими поняттями.

 

Заняття проводяться 2 рази на тиждень по 15 хвилин на кожний із блоків з 7-ми хвилинною перервою.

 

 

Copyright MyCorp © 2018