Жашківська спеціалізована школа №1
з поглибленим вивченням окремих предметів
  

Ви увійшли якГістьГрупа "Гости"Вітаю Вас, Гість
Четвер, 15.11.2018, 10:12


Меню сайту

Форма входу

Пошук

Друзі сайту























Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика

  
Головна » 2017 » Грудень » 12 » Інновації у вивченні рідної мови і літератури
14:40
Інновації у вивченні рідної мови і літератури

  Сьогодні на уроці української мови було гаряче – учитель на уроці дозволила користуватися гаджетами і це не викликало здивування у восьмикласників. Телефон став практичним посібником у вивченні теми «Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях» (учитель Чорна Н.Л. ). Учні працювали за принципом «перевернутого класу»: удома опрацювали теоретичний матеріал, переглянули відео, виконали підготовчі інтерактивні вправи. Під час уроку в групах за допомогою вчителя відпрацьовували практичні навички, виконуючи різні види розбору, інтерактивні вправи, створюючи діалог, висловлення у формі ЗНО.

12.12.2017 учитель української мови і літератури Красилівська Н.А. провела відкритий урок “Узагальнення й систематизація вивченого з теми “Будова слова. Орфографія”  Використовуючи інтерактивну дошку, учителька демонструвала кадри з кінофільму “Т.Г.Шевченко”. Після кожного уривка учні виконували вправи з використанням методів формуючого оцінювання Learning Apps для узагальнення й систематизації знань школярів про будову слова й орфографію. 

Творчість українських поетів-сучасників завжди приваблювала читачів. На уроці української літератури у 8-А класі  спільно з учителем Зінорук Н.О. учні не лише знайомилися з віршами Василя Голобородька з Луганщини, а й слухали його поезію у виконанні автора Це стало можливим завдяки використанню ІКТ. Робота в групах, застосування методів «Прес» та «Мозковий штурм» стали більш ефективним завдяки мультимедійним засобам навчання. Цікаво відбулося закріплення вивченого матеріалу, яке проходило у формі розгадування літературного кросворду, зображення якого було виведено на екран. Учні висловлювали власні думки про мову, одночасно малюючи зображення чарівної Квітки-мови.

Переглядів: 69 | Додав: Гричина_Алла_Миколаївна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018