Жашківська спеціалізована школа №1
з поглибленим вивченням окремих предметів
  

Ви увійшли якГістьГрупа "Гости"Вітаю Вас, Гість
Вівторок, 23.01.2018, 03:02


Меню сайту

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

ЮніОР №2-3(92-93)2016р.










Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика

  
Головна » 2017 » Грудень » 18 » Тиждень інноваційної освіти
23:02
Тиждень інноваційної освіти

Про роль та значення інноваційних методів та прийомів у сучасному навчально-виховному процесі відомо чи не кожному небайдужому сучасному учителю. Чи є креативність невід'ємною складовою праці вчителя? Безумовно. Без неї неможливий педагогічний процес. При цьому творчість — важлива умова у становленні самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчість, розвиваючи здібності, формує педагогічний талант учителя.

Розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу Жашківської спеціалізованої школи№1 з поглибленим вивченням окремих предметів відбувається шляхом упровадження педагогічних інновацій у системі школи. Саме таким практичним досвідом , проведенням майстер-класів , нестандартних інноваційних уроків мали намір поділитися усі вчителі школи. Залучивши широке коло педагогічних працівників навчального закладу , де кожна кафедра, згідно графіку, демонструвала колегам з району дослідницьку діяльність на уроках, накопичення досвіду щодо використання інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів. Першими своїм досвідом ділилися майстри точних наук – математики та фізики. 11 грудня було проведено відкритий урок з фізики в 11-А класі за темою : «Маятники та їх застосування » . Учні були ознайомлені з різними видами маятників, формулами для визначення періоду їх коливань. Вчитель Богач Т.В. вміло поєднала використання інноваційних технологій з традиційними методами викладання фізики. Під час перегляду наукового фільму учні змогли отримати відповіді на поставлені питання. В ході дослідження коливань математичного маятника, учні визначили період коливань та максимальну швидкість за допомогою формули та цифрового вимірювального комплексу «Einshein». Упродовж уроку діти мали змогу спостерігати за дослідами та слухати цікаві інформаційні матеріали своїх однокласників. У 6-Б на уроці математики учні з учителем Горбань Л.В перевірили це на практиці і теж отримали близько 3.Потім ознайомились з точнішим значенням цього числа, яке математики назвали П. Це допомогло нам знайти відстань, що проходить кіт ланцюгом навколо дуба, шлях, який проїжджає Кай по колу . А ще учні підготували повідомлення про історію числа П. На уроці було цікаво і весело. Учителем Міщанюк О.К. був проведений відкритий урок з фізики у 8-а класі за темою: «Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна». В ході уроку було використано відеофільм та презентацію в яких розкрито роботу теплових двигунів. Сучасні технології допомогли дітям краще зрозуміти матеріал уроку: історію відкриття, типи двигунів, принцип роботи теплових двигунів, ДВЗ, екологічні проблеми. Для кращого засвоєння теми буливикористані моделі парової машини, парової турбіни, двигуна внутрішнього згорання карбюраторного типу. Учні краще завоюють знання з використанням новітніх технологій.

12.12.2017 учитель української мови і літератури Красилівська Н.А. провела відкритий урок “Узагальнення й систематизація вивченого з теми “Будова слова. Орфографія” ”Використовуючи інтерактивну дошку, учителька демонструвала кадри з кінофільму “Т.Г.Шевченко”. Після кожного уривка учні виконували вправи з використанням методів формуючого оцінювання Learning Apps для узагальнення й систематизації знань школярів про будову слова й орфографію. А на уроці української мови у 8-Б було гаряче – учитель на уроці дозволила користуватися гаджетами і це не викликало здивування у восьмикласників. Телефон став практичним посібником у вивченні теми «Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях» (учитель Чорна Н.Л. ). Учні працювали за принципом «перевернутого класу»: удома опрацювали теоретичний матеріал, переглянули відео, виконали підготовчі інтерактивні вправи. Під час уроку в групах за допомогою вчителя відпрацьовували практичні навички, виконуючи різні види розбору, інтерактивні вправи, створюючи діалог, висловлення у формі ЗНО. Учителем української мови та літератури в 6-Б класі Рудь Л. М. було проведено урок мовленнєвого розвитку на тему «Кольорова симфонія наших осель. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі» з виконанням вправ із використанням мультимедійних засобів: «Кольоровий настрій», «Проявлення пазлів», «Знайди свій стиль», «Кольорова симфонія», «Руханка», «Удоскональ інтер’єр» та ін. Творчість українських поетів-сучасників завжди приваблювала читачів. На уроці української літератури у 8-А класі учні не лише знайомилися з віршами Василя Голобородька з Луганщини, а й слухали його поезію у виконанні автора Це стало можливим завдяки використанню ІКТ. Робота в групах, застосування методів «Прес» та «Мозковий штурм» стали більш ефективним завдяки мультимедійним засобам навчання. Цікаво відбулося закріплення вивченого матеріалу, яке проходило у формі розгадування літературного кросворду, зображення якого було виведено на екран. Учні висловлювали власні думки про мову, одночасно малюючи зображення чарівної Квітки-мови.

Цього ж дня своїм досвідом та методичним обладнанням ділилися учителі природничих дисциплін з проблеми: “Впровадження іноваційних технологій в навчально- виховний процес з використанням мультимедійних засобів ” Учителі дали відкриті уроки Кравченко Тетяна Онисимівна 11-В клас «Нафта. Склад, властивості нафти. Основні процеси переробки нафти. Застосування нафтопродуктів. Детонаційна стійкість бензину»; Ященко Наталія Анатоліївна 6-А «Корінь. Кореневі системи видозміни коренів» ; Коваленко Тетяна Григорівна 8-Б «Клімат України»; Дуб Оксана Петрівна 10-Б «Країни ЄС. Особливості, проблеми, роль інтеграційних процесів» ; Колісник Олена Олексіївна 7-А клас «Різноманітність Амфібій, їх значення та охорона» Діти працювали в групах, виконували веселі зарядки, переглядали відео ролики. Учителі використовують інтерактивні методи з метою створення на уроці ситуації, яка дає учням змогу працювати разом, засвоювати, повторювати, систематизувати навчальний матеріал, виконувати практичні лабораторні роботи, створюють атмосферу співпраці, творчої взаємодії в навчанні: кращого сприйняття та засвоєння матеріалу, створення мікроклімату, який стимулює учня до вільного висловлювання своїх думок та вражень..

Хоч і кафедра іноземної мови у нас із молодими, але досить творчими. Методично підготовленими учителями, які швидко оволоділи сучасними методами інновацій та широко використовують їх у щоденному навчанні дітей іноземної мови. мови Білянівською Людмилою Анатоліївною було проведено урок-дискусію у 7-Б класі на тему “Gadgets. Mobile Phones” (Гаджети. Мобільні телефони). На уроці панувала дружна творча атмосфера. Учні вільно висловлювали свою думку стосовно важливості мобільних телефонів та їх місця в житті сучасної людини. Вправи на інтерактивній мультимедійній дошці допомогли запам'ятати правильність вимови телефонних номерів англійською мовою , знайти еквіваленти прислів'їв та показали вміння застосувати раніше вивчений матеріал. А відео про купівлю телефону продемонструвало тісний зв'язок із життям, коли учні можуть проявити свої підприємницькі навички. Наприкінці уроку учні дійшли до висновку, що попри позитивні та негативні наслідки використання смартфонів, ці гаджети не повинні заміняти людині її сім'ю та друзів. А у 5-А класі на тему "Smarthome"(учитель Оверчук О.П.).Були використані такі форми роботи з комп'ютерними та навчальними програмами ,як ознайомлення з новою лексикою,відпрацювання вимови та вивчення деяких граматичних явищучні виконували вправи з використанням методів формуючого оцінювання LearningApps для узагальнення й систематизації знань. П’ятикласники залюбки працюють з мультимедійної дошкою,що сприяє кращому засвоєнню нового матеріалу. Як другу іноземну вивчаютьу 5- Б класі німецьку мову . От і сьогодні урок на тему "Wochentage" (учитель Бурлака Світлана Іванівна). Для підвищення якості навчання була використана інтерактивна дошка, за допомогою якої на уроці було вивчено нові лексичні одиниці, проведена цікава руханка та виконані різнорівневі завдання. Діти з захопленням вчаться за допомогою новітніх технологій та краще сприймають матеріал через побачений та почутий текст, звук, відео, графічне зображення та анімацію.

Творчо та оригінально показали майстер-клас для молодих учителів району класоводи третіх класів. У 3-Б класі школи №1 м. Жашкова відбувся інтегрований нестандартний урок «Подорож в майбутнє» з української мови та образотворчого мистецтва. Водночас із вивченням префіксів роз-, без- та будови слова, школярі створювали аплікації та мріяли про місто Майбутнього – яким рідне місто, завдяки технологіям та інноваціям, буде через 20-30 років. На уроці панувала атмосфера творчості, мрій і добра.Школярі працювали у 5-ти групах та, приміряючи на себе професії архітекторів, художників, екологів, винахідників, ділилися ідеями щодо покращення благоустрою міста та розв’язання проблемних ситуацій, мріяли зробити наше місто красивим, затишним, екологічно чистим. Підсумком уроку став спільно зібраний учнями макет міста Майбутнього як перший крок до спільного втілення мрії про справжнє щасливе місто зі щасливими жителями. У 3-А класі був проведений інтегрований урок-квест з літературного читання, англійської мови та музичного мистецтва по темі «Стежками народної мудрості. Trough Wisdom to Knowledge.В гостях у пісні». На уроці тісно прослідковувалися міжпредметні зв’язки, діти проявляли свою творчість та набуті знання, працюючи у командах, кожна з яких презентувала окремий розділ усної народної творчості. Були застосовані різноманітні методикиз використанням інформаційних технологій, а саме роботи в групах і парах, декодування, інсценізаціі, створення сенкану. Наприкінці уроку діти подарували усім гостям власноруч зроблені віночки із написаними на них враженнями про урок англійською та українською мовами.

Упродовж тижня гості тижня інновацій мали змогу відвідати «Місто Майстрів», яке розмістилося у холі школи. «Руками творимо красу», - саме під таким девізом були проведені майстер-класи наших учителів. Навчити дитину вчитися – це одне з головних завдань школи, а от ще й вміти бачити і творити прекрасне – це місія наших творчих вчителів. Бесараб О.Я. поділилася своїми вміннями творити красу за допомогою стрічок. Коли споглядаєш ці картини – одна краща другої і кожна квіточка, ніби жива. Неперевершені і різнобарвні квіти із фораміаму навчала виготовляти усіх бажаючих Маковецька К.А., Безліч прекрасних квітів створених саме цього дня розмістилося на дитячих вишитих рушничках і тепер прикрашають шкільну їдальню. У середу 13грудня старшокласники, навчаючи менших із учителем-наставником Сливанчук Т.М. виготовляли святкові янголята Майстрі пензля, об’єднавшись у творчі групи, демонстрували вміння малювати картини в техніці «Аля пріма» акриловими фарбами на тканинному холсті .Результатом роботи ,красивими картинами , прикрашено інтер’єр школи.

І на завершення тижня, у п’ятницю, 15 грудня директор , адміністрація та члени колективу стали учасниками Всеукраїнського конгресу освітян, представляючи честь та досвід Жашківської спеціалізованої школи№1 з поглибленим вивченням окремих предметів. Адміністрація та колектив учителів вдосконалює свої уміння та навички у впровадженні інновацій у навчально-виховному процесі і завжди готові поділитися досвідом із колегами. Ми віримо, що завтрашній день та новий навчальний рік обов'язково увінчаються неперевершеністю знайденого скарбу.

Переглядів: 46 | Додав: Ярош_Олександр_Миронович | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018